Nie szalej za promocjami
Słowo „promocja” ma znaczący wpływ na ludzki mózg. Co ciekawe, tak samo działa zarówno umieszczone na sklepowej półce, jak obok przedmiotu ukazanego na stronie internetowej sklepu. Takie okazje często mogą sprawiać, że kupujemy przedmioty, które zwykle nie wzbudziłyby nawet naszego zainteresowania.
Zanim zaczniesz zakupowe szaleństwo w Internecie, uświadom sobie, że kupowanie w promocji nie musi oznaczać oszczędności. Czasami można odnieść wrażenie, że dla wielu osób komunikat „promocja” jest równoznaczny ze słowami „musisz to kupić, niezależnie od tego, czy go potrzebujesz, czy nie. Rozmaite newslettery, zamawiane na wszystkich odwiedzanych stronach, każą ci oglądać mnóstwo rzeczy, których normalnie byś w ogóle nie szukał.
Naucz się traktować doniesienia o promocjach jak zwyczajne informacje handlowe, a nie jak zachętę do wyjątkowych zakupów. Postaraj się opanować nadmierne kupowanie, powodowane widokiem hasła „promocja”. Nie kieruj się ceną, ale swoimi faktycznymi potrzebami.
Obniżka kosztów zakupu powinna przemawiać na jego korzyść tylko w przypadku, gdy oglądałeś wybrany przedmiot dużo wcześniej i rozważałeś jego zakup. Może się okazać, że w ten sposób zaoszczędzisz sporo pieniędzy.
Polecane artykuły
Kiedy nie ma czasu jeść
Wielu z nas żyje w ciągłym biegu. Praca, rodzina, dom, po pracy jakieś dodatkowe zajęcia – własne albo dzieci, a do tego jeszcze zakupy, sprzątanie, no i oczywiście gotowanie. Zdarzają się takie dni w tygodniu, że nie mamy po prostu czasu na gotowanie, ale wiemy, że zarówno my, jak i nasza rodzina m
Łatwa dostępność przypraw
Wspomnieliśmy ju ż, że w obecnych czasach można bez większego wysiłku nabyć znakomite przyprawy i cieszyć się ich walorami. Rzeczywiście tak jest, ponieważ na wolnym rynku dostawcy rywalizują o uwagę klienta. Coraz mniej osób zadowala się najbardziej podstawowymi przyprawami. Chcemy mieć szerszy wa